maanantai 18. helmikuuta 2008

Toisen kaupungin kodissa

Hillitön banaani päätyi hillittömän hyväksi banaanimansikkaruislese-pirtelöksi.


Niinkuin monet opiskelijat, minäkin asun montaa kotia. Perjantaina lähdin kotoa, menin suoraan kotiin käymättä ollenkaan kotona! Vaatteet kolmessa kaapissa - aika monimutkaista toisinaan.

Nyt siis minun ja osa-aikais-avopuolison kaupunkikaksiossa, josta en ole tainnutkaan vielä kertoa? Ihana yhteinen koti, aivan erilainen kuin Heitteiden hotelli.


Pieni varoituksen sana kuitenkin kaikille osa-aikais-yhdessä-asujille:

Ä L Ä unohda erikseen mainita kukkien kastelusta ja rakastamisesta.
muoks: siis KUKKIEN rakastamisesta :D
Minä unohdin. Seurauksena pahasti harventunut, harmaantunut ja hoikistunut kaveri.

2 kommenttia:

Elina kirjoitti...

Onpas hassun näköinen kasvi, ihmeelliset mukulat siinä! Kukkien hoidosta pitää tosiaan antaa yksityiskohtaiset ohjeet, ei riitä pelkkä "kastele" kun silloin voi kastella myös liikaa... Minun kesäkukkani ovat olleet pulassa useampaan otteeseen, kun olen lähtenyt mökille ja jättänyt ne miehen hoiviin.

Anna Emiliaana kirjoitti...

Mun mies oli kerran lupautunut kastelemaan isänsä ja tämän avovaimon kukkia pariksi viikoksi. Noh, viimeisenä iltana muisti tietysti tämän ja paniikissa kasteli kaikkia nuukahtaneia vähän ylipaljon ja siinä sivussa muutamat muovikukatkin. Oli vettä sitten siellä ja täällä. Miehet tarvii uskomattman yksityiskohtaisia ohjeita ja vielä muistutuslappuja, että LUE ohjeet.